Klachtenprocedure

Het kan zijn dat u een klacht hebt over UwCartridgeWinkel. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Klachtenprocedure

Inkt op? Bestel voordelig uw cartridges of toners!

Uw voordelen!


Hoe behandelen wij uw klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Binnen 1 tot 2 (werk)dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven direct opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected], of door het contactformulier in te vullen op onze website. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken wanneer u een klacht heeft. Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m donderdag van 10.00 - 17.30 uur en vrijdag van 10.00 - 17.00 uur, op het telefoonnummer +31(0)85-0013510.

Niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Als u een klacht of een geschil heeft kunt u zich ook richten tot de Europese online geschillenplatform (ODR), zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

icon-belco-chat